sobota , november 17 2018
Domov / Kinopremiéry / MEG: Hrozba z hlbín (RECENZIA)
MEG: Hrozba z hlbín

MEG: Hrozba z hlbín (RECENZIA)

Akčný film, v ktorom 30 metrový žralok požiera všetko naokolo a jediný kto ho môže zastaviť je Jason Statham. No povedzme si pravdu, neznie to zaujímavo? Podľa mňa áno. Avšak, musím sa priznať, že po zhliadnutí traileru som nemala veľké očakávania. Obrovský žralok sa mi totiž zdal byť až priveľmi silným súperom oproti Stathamovi. Jason, no offence, no toto je príliš aj pre Kuriéra. Ak aj vy patríte k tým, čo si povedali, že tento film je hlúposť a strata času, mýlite sa! Opak je pravdou! Film MEG: Hrozba z hlbín ma príjemne prekvapil a prelomil všetky klišé scénky, ktoré sa v podobných filmoch vyskytujú. A teraz si asi hovoríte, ale však je to blbosť! No áno je, ale zábavná blbosť!

MEG: Hrozba z hlbín

Úvodná scéna filmu je veľmi zaujímavá a úplne iná ako som očakávala. Hneď na úvod sa nám totiž predostrie samotný charakter hlavného hrdinu Jonasa Taylora, ktorého stvárnil Jason Statham. Hlbokomorská ponorka, ktorá je súčasťou medzinárodného a veľmi nákladného podmorského výskumného programu sa ocitne v nebezpečenstve, keď ju odrazu na dne priekopy v Tichom oceáne napadne obrovský neznámy tvor. Ich jedinou nádejou je skúsený záchranár Jonas (Jason Statham). Pri záchrannej akcii narazí Jonas sa tvora, s ktorým sa už v minulosti stretol. Prehistorický takmer 30 metrový žralok známy pod menom Megalodon je nažive a pripravený ukázať sa v celej kráse. Jonas a ostatní členovia posádky musia čeliť tvárou v tvár najohromnejšiemu a najväčšiemu predátorovi všetkých čias. Čo myslíte, podarí sa im prežiť?

MEG: Hrozba z hlbín

MEG: Hrozba z hlbín je akčná komédia, ktorá v sebe ukrýva napätie, humor, ale aj romantiku. Film rozpráva príbeh o osude posádky, ktorá sa ocitne v smrteľnom nebezpečenstve po tom, ako z hlbín oceána vyplýva príšera, ktorá nemá zľutovania. Ide o tvora, o ktorom si vedci mysleli, že dávno vyhynul. Megalodon je prehistorický 30 metrový žralok, ktorý pred mnohými rokmi žil v hlbinách oceánov a živil sa veľrybami. Teraz však dostal chuť na niečo iné, na ľudí. Naši hrdinovia preto majú plno práce ako si zachrániť vlastný život. A dobrodružstvo sa môže začať. Nasleduje jedna akčná situácia za druhou. Čo je však na tomto filme zaujímavé je, že aj keď sa snaží byť akčný a napínavý je aj vtipný, čo veľmi oceňujem. A aby toho nebolo málo, Meg sa počas filmu rozhodne zavítať na jednu z najľudnatejších pláží na svete, kde naň čakajú tisícky chutných ľudí (a pes). Mimochodom pes Pipin bol pre mňa najväčším hrdinom filmu. No ale veď posúďte sami.

MEG: Hrozba z hlbín

Aj napriek tomu, že po dejovej stránke bol film Meg zaujímavým počinom, treba poznamenať, že niektoré scény nedávali zmysel a miestami sa mi zdalo, že nemal jednotnú štruktúru. No aj napriek tomu si myslím, že si film užijete. No ak si myslíte, že to bude niečo podobné ako Čeluste musím vás sklamať. Film Meg má od Čelustí veľmi ďaleko, čo ale mne osobne nevadí. Jason Staham predviedol skutočne fantastický herecký výkon. Vo filme je naozaj sympaťák a jeden z mála hercov, ktorému by so aj uverila, že práve videl 30 metrového žraloka. Ostatné postavy vo filme sú síce vtipné a zaujímavé, no ich herecké výkony mi tam akosi nesedia. Atmosféra filmu je naopak neopakovateľná. Striedanie napätia a humoru je skutočne fantastické a vhodné pre takýto žáner filmu.

Režisérom filmu MEG: Hrozba z hlbín je Jon Turteltaub. Scenár napísal Dean Georgaris. Vo filme účinkovali: Jason Statham, Ruby Rose, Robert Taylor, Cliff Curtis, Rainn Wilson, Bingbing Li, Masi Oka, Ólafur Darri Ólafsson, Jessica McNamee, Page Kennedy a ďalší.

Film MEG: Hrozba z hlbín je akčná komédia o osude posádky, ktorá sa ocitne v smrteľnom nebezpečenstve po tom, ako z hlbín oceána vyplýva príšera, ktorá nemá zľutovania. Ide o tvora, o ktorom si vedci mysleli, že dávno vyhynul. Megalodon je prehistorický 30 metrový žralok, ktorý pred mnohými rokmi žil v hlbinách oceánov a živil sa veľrybami. Teraz však dostal chuť na niečo iné, na ľudí. Zaujímavý dej filmu, herecké výkony, humor a napätie vyvolávajú v divákoch neopakovateľný filmový zážitok, ktorý určite stojí za to. Od nás dostáva film MEG: Hrozba z hlbín hodnotenie 6,5/10.

ČSFD - 65%
IMDb - 62%
Logout.sk - 65%