štvrtok , september 20 2018
Domov / Kinopremiéry / Vezmi si ma kamoš: V núdzi poznáš priateľa (RECENZIA)
Vezmi si ma kamoš

Vezmi si ma kamoš: V núdzi poznáš priateľa (RECENZIA)

Bláznivá francúzska komédia o dvoch kamarátoch, ktorí sa kvôli „papierom“ vezmú a skomplikujú život všetkým okolo. Yassine (Tarek Boudali) je šikovný a talentovaný mladý muž, ktorý sa rozhodne študovať architektúru v Paríži. Na jeho štúdium sa zložila celá dedina. Všetci sú na neho pyšní a prajú mu skvelú budúcnosť. Jeho sen sa však náhle skončí, keď prespí skúšku a spolu s ňou príde aj o študentské vízum. Z tejto ťažkej situácie vedie len jedna cesta. Musí sa rýchlo s niekým oženiť. Po neúspešných pokusoch s mladou krásavicou a húževnatou starou susedkou mu napadne bláznivé riešenie. Yassine si vezme svojho najlepšieho kamaráta Freda (Philippe Lacheau).

Vezmi si ma kamoš
zdroj: bontonfilm.sk

Vezmi si ma kamoš
zdroj: bontonfilm.sk

Vezmi si ma kamoš je bláznivá francúzska komédia, ktorá v seba ukrýva humor, romantiku, ale aj napätie. Film rozpráva príbeh o osude dvoch kamarátov, ktorí sa vezmú a obrátia naruby život nie len sebe ale aj všetkým okolo. Na prvý pohľad jednoduché riešenie sa rýchlo skomplikuje, keď si na novomanželov zasadne prísny úradník Dussart (Philippe Duquesne). Ten je odhodlaný za každú cenu dokázať, že ich manželstvo je podvod. Naši hrdinovia preto naozaj musia začať spolu žiť ako pár. A  dobrodružstvo sa môže začať. Nasleduje jedna bláznivá situácia za druhou. A aby toho nebolo málo, zrazu sa na scéne objaví Yassineova tradične založená matka, ktorá ani len netuší, že jej syn si vzal muža. Fredovej snúbenici sa celá táto maškaráda prestane pozdávať. Yassine sa medzitým zamiluje do svojej kolegyne, s ktorou kedysi chodil do školy a nebezpečný gauner z predmestia chce naspäť svoje peniaze, ktoré mu požičal.

Vezmi si ma kamoš
zdroj: bontonfilm.sk

Film Vezmi si ma kamoš predstavuje príbeh z prostredia medziľudských vzťahov, v ktorom má každá postava svoj vlastný príbeh. Vzťahy medzi jednotlivými postavami sa postupne budujú a my sa stávame svedkami nečakaných zvratov a odhalení. Atmosféra filmu je skutočne neopakovateľná. Ešte nikdy v živote som nebola na filme, na ktorom by sa smiala celá kinosála. A tým nemyslím smiech ako taký, ale doslova jeden výbuch smiechu za druhým. Ide o fantastickú komédiu, ktorá si rozhodne zaslúži pozornosť. Príbeh, ako aj jednotlivé postavy sú dokonale prepracované a divák sa s nimi dokáže veľmi dobre stotožniť. Každému z nás sa v živote stali bláznivé situácie, na ktorých sa spätne zabávame. A práve táto myšlienka je  motívom celého filmu. Prostredníctvom týchto bláznivých situácií si každá z postáv uvedomí, čo v živote skutočne chce.

Vezmi si ma kamoš
zdroj: bontonfilm.sk

Režisérom filmu Vezmi si ma kamoš je Tarek Boudali, ktorý zároveň stvárnil jednu z hlavných postáv. Scenár napísali Tarek BoudaliNadia Lakhdar. Vo filme účinkovali: Tarek Boudali, Philippe Lacheau, Philippe Duquesne, Charlotte Gabris, Julien Aruti, David Marsais, Doudou Masta, Nadia Kounda, Jonathan Louis, Sissi Duparc a ďalší.

Film Vezmi si ma kamoš je bláznivá francúzska komédia o dvoch kamarátoch, ktorí sa kvôli „papierom“ vezmú a skomplikujú život všetkým okolo. Ide o príbeh plný emócií, komických situácií a nečakaných zistení. Atmosféra filmu, fantastické herecké výkony a kvalitný francúzsky humor vyvolávajú v divákoch neopakovateľný filmový zážitok, ktorý určite stojí za to. Od nás dostáva film Vezmi si ma kamoš hodnotenie 8,2/10.

ČSFD - 67%
IMDb - 61%
Logout.sk - 82%