piatok , december 14 2018
Domov / Kinopremiéry / Zrodila sa hviezda (RECENZIA)
Zdroj: continentalfilm.sk

Zrodila sa hviezda (RECENZIA)

Neobyčajná romantická dráma zabehnutého hudobníka a začínajúcej speváčky, ktorí si prechádzajú nie práve najľahšími situáciami v živote. Ďalšie romantické klišé, alebo jedinečná projekcia? Prečítajte si našu recenziu.

Na začiatku filmu sa situácie v ňom netvária vážne. Nachádzame tu dokonca aj množstvo vtipných momentov a konverzácií. Niekedy však smiech zakrýva bolesť. Aj Ally (Lady Gaga) a Jackson (Bradley Cooper) majú svojich démonov. Situácie sa v priebehu deja stávajú stále viac a viac vypäté a atmosféra hustne. Vždy je len otázkou času, kedy hrniec pod tlakom vybuchne.

Čo sa týka hereckých výkonov, Bradley Cooper je Bradley Cooper. Jeho precítené a dôveryhodné prevedenie postavy Jacksona nenechalo na pochybách snáď žiadneho diváka. Drámu odohrávajúcu sa v jeho vnútri je dokonale vidieť navonok. Na druhej strane Lady Gaga poňala niektoré emotívnejšie scény trochu afektovane a nie veľmi presvedčivo. Ally, ktorú Gaga hrá, však diváka baví, pretože sa nespráva ako bežná tuctová žena v romantických filmoch. Mnohokrát totiž koná úplne inak, než by ste čakali.

Zrodila sa Hviezda
Zdroj: continentalfilm.sk

Samotná myšlienka filmu celkom vystihuje dnešnú hudobnú scénu. Mnohí interpréti strácajú samých seba len preto, aby mali viac fanúšikov, vymieňajú plnohodnotné texty za tie, ktoré sú údajne populárne a menia svoj imidž v prípade, že nevyhovuje najnovším trendom.

Bez hudby by sa tento film nezaobišiel a už samotný jeho začiatokje sprevádzaný nádhernou gitarovou muzikou a krásnym spevom. Tieto piesne si budete pohmkávať aj pri odchode z kina. Okrem toho je ešte potrebné poukázať na jednu zaujímavosť. Väčšia časť z filmu je nakrútená polodetailom až detailom. Je to zaujímavé, no po chvíľke pozerania aj trošku otravné. Niet však viac čo vytknúť.

Zrodila sa hviezda
Zdroj: continentalfilm.sk

A star is born je skvelá práca režiséra a zároveň herca Bradleyho Coopera, ktorý sa venoval aj scénaru a to spolu s Ericom Rothom a Willom Fettersom. Vo filme si okrem Lady Gaga zahrali aj Sam Elliott, Dave Chappelle, Anthony Ramos, Bonnie Somerville, Andrew Dice Clay, Michael Harney, Shangela, Gabe Fazio, Lukas Nelson, Rebecca Field, Rafi Gavrona iní.

Zrodila sa hviezda je jedinečný romantický film s neobyčajnou zápletkou a nečakaným vyvrcholením. Je sprevádzaný skvelou hudbou a hereckými výkonmi. Lady Gaga však nebola až tak presvedčivá, ako by sme očakávali. Film sa sústredí na drámu odohrávajúcu sa v jednotlivcoch, čo nám pomáhajú vnímať práve detaily a polodetaily. S filmom sme naozaj spokojní. Náš verdikt je 9/10

Čsfd - 86%
IMDb - 86%
Logout.sk - 90%